середу, 9 жовтня 2019 р.

Коли турист не задоволений, що робити?

Обов'язково створіть запасний контур зворотного зв'язку - попросите туристів у будь-якій незрозумілій ситуації відразу ж зв'язуватися з вами.
Багато клієнтів соромляться і намагаються самі вирішити свої проблеми на місці.і часто це лише погіршує ситуацію. Скажіть їм прямо: я ваш персональний турменеджер, моя робота - зробити так, щоб ваша подорож пройшла ідеально, так що якщо щось піде не так, я зроблю все, щоб все виправити.
І ще один інструмент, що побічно підвищує рівень задоволеності і лояльності клієнтів - Постпродажне Обслуговування. Про нього ми детально розповідали в цій публікації.

Резюмуємо: виявляйте потреби клієнта, управляйте його очікуваннями і означайте можливі ризики, створюйте запасний контур зворотного зв'язку і працюйте на перевищення очікувань за рахунок алгоритму ППО.
Зробіть це, і вам не доведеться витрачати нерви і час на "ругачки" з невдоволеним скривдженим туристом, а навіть якщо щось піде не так, клієнт винитиме кого завгодно, але вже точно не вас і ваше агентство, тому що знатиме, що ви з ним граєте в одній команді.
P.S. Можливо серед вас є ті, хто злиться на нас за те, що ми не привели в статті прикладу вирішення проблеми з туристом, який вже повернувся з поїздки і вже невдоволений. Ми зробили це спеціально. Тому що наша принципова позиція: боржомі треба пити ДО того, як бруньки відваляться. Та і що махати кулаками після бійки? Запрошуйте в офіс, розбирайтеся в тому, що сталося, шукайте компроміс і запускайте систему превентивної роботи, про яку ми вам розповіли, щоб не стикатися з цим в майбутньому.
Бажаємо вам, щоб усі ваші туристи завжди були задоволені і щиро вас любили (так, навіть тоді, коли щось на відпочинку пішло не так, адже тепер кожен з них точно знатиме, що ви його завжди прикриєте)

Немає коментарів:

Дописати коментар